sobota, 1 lutego 2014

Witam Robaczki ! ;)

Ja dzisiaj będę kontynuowała post o kąpielach. Szczerze to nie za wiele napiszę, ale opiszę, chociaż może nie tyle co opiszę ale napiszę co ja uwielbiam używać podczas kąpieli i po kąpieli, bo to bardzo ważne by zadbać o naszą skórę po wyjściu z wanny czy spod prysznica. Nasza skóra pod wpływem temperatury jest narażona na wysuszenie, a gdy skóra jest nie nawilżona mogą powstawać to czego żadna z osób raczej nie lubi - rozstępy. No, ale wracamy do kąpieli. Ja podczas kąpieli używam , coś co sprawia że nie chce mi się wychodzić z wanny bo zapach jest przepiękny. Jest to produkt z firmy "tutti frutti". Kosmetyki tej firmy gorąco polecam.









Ten olejek do kąpieli nie używam zbyt długo, kupiłam go w październiku, jest bardzo wydajny a jego zapach roznosi się po całej łazience jak nie mieszkaniu. Produkt jest polecany do używania pod prysznicem. Kto z Nas nie lubi ładnie pachnieć? A tym bardziej owocami, bo właśnie ten kosmetyk taki jest. Ja zależy od swoich humorków albo wlewam płyn do wanny żeby powstała piana, albo myję nim ciało bo jest do tego i do tego przeznaczony. Jeśli lubicie dobre zapachy podczas kąpieli to musicie udać się po olejek do sklepu, jego cena też nie jest duża bo w granicach 10-13zł


Drugim produktem który używam jest peeling, oczywiście nie używam go podczas każdej kąpieli, tylko 2-3 w tygodniu, bo zbyt częste używanie peelingu narusza nasz naskórek. Peeling jest z tej samej firmy co olejek. 




Peeling tak samo jak i olejek ma zapach owocowy, ja bardzo lubię takie zapachy, dlatego dla każdej
miłośniczki takich zapachów bardzo polecam produkty z tej firmy. Wracając do peelingu, bardzo dobrze oczyszcza naszą skórę i nie podrażnia jej tak bardzo jak inne. Do tego zapach jest przyjemny. Koszt też nie jest duży bo w granicach 3-5zl




Do kąpieli jak i po używam kosmetyków drugiej firmy z avon'u "ultra sexy". Żel jak i mus do ciała mają intensywny, kobiecy zapach. Obydwa kosmetyki sprawiają, że skóra jest nawilżona i dają większe poczucie pewności siebie. Są idealne na osób które lubią się czuć pewnie siebie i kobieto. Mus bardzo szybko wchłania się skórę po czym nie zostawia tłustych plam. Niestety nie powiem Wam ile kosztują te dwa produkty bo dostałam je w prezencie.





Mam też jeden domowy sposób ale zazwyczaj stosuję go w te gorsze dni każdej kobiety. Biorę chmiel, rumianek i płatki róż, gotuje w litrze wody i parze przez 10 minut, po czym wlewam do wanny pełnej wody, i zanurzam się na ok. 30 minut. Polecam każdej kobiecie. Tymczasem ja uciekam, i piszcie o czym chcielibyście móc przeczytać.



Buziaki !

Gosia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz