środa, 12 marca 2014

Tusz Rimmel Extra Super Lash

Hej Dziewczyny !

Niestety dopadło mnie wczoraj okropne przeziębienie i musiałam zostać w domu .
Korzystając więc z okazji pomyślałam sobie że odwiedzę bloga i napiszę dla was recenzję mojego ulubionego tuszu do rzęs kontynuując poprzedni post .

Jest to  Rimmel Extra Super Lash . Stosuję go już ok.2-3 lata,, ponieważ nie lubię zmieniac kosmetyków,które stosuję do robienia codziennego makijażu.Jestem z niego bardzo zadowolona i nie wyobrażam sobie stosować czegoś innego .



Tusz ten według mnie to istna rewelacja! Po wielu próbach i testach odnalazłam swój idealny tusz,który bardzo mi odpowiada.Czytając recenzję innych blogerek na jego temat zauważyłam ze nie chwalą go sobie tak samo jak ja.No,ale każda z nas ma zapewne inne oczekiwania co do efektów i wyglądu rzęs po ich wytuszowaniu.

 Zaletą tego produktu, jest nie tylko niska cena,która wynosi ok 19-20 zł, ale również działanie. Tusz wyraźnie podkreśla spojrzenie już po pierwszym przeciągnięciu po rzęsach. Ponadto nie rozmazuje sie pod wpływem łez czy też deszczu. Utrzymuje się długo i nie kruszy się, a jego najlepszą zaletą jest wyprofilowana szczoteczka.Z początku myślałam ze nie zda swojej funkcji, ale było wręcz odwrotnie .Dzięki jej kształtowi umożliwia pomalowanie rzęs od nasady, aż po same końce.Nabiera odpowiednia ilość tuszu i co najważniejsze nie wysycha ! :)


Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz