niedziela, 25 maja 2014

Avon -femme

Hej robaczki!

Nastał maj, a razem z majem mamy piękne i cieplutkie promienie słońca. No, ale zauważyłam, że u nas jest tradycja narzekania, jest albo za zimno albo za ciepło. Nie da się dogodzić. Ja tam na słońce nie narzekam, chociaż momentami okazuje się, że nie ubrałam się stosownie do pogody i się topię, aczkolwiek korzystam z tej pogody jak się tylko da. Zaraz idę do babci na ogródek połapać trochę promieni na swoją skórę. Oczywiście pierw dodam dla Was notkę, a dzisiaj będę pisała o kosmetykach z avon'u, bardzo lubię tą firmę i perfumy z niej, a dzisiaj właśnie trochę o perfumach FEMME

Femme, ja akurat posiadam cały zestaw, woda perfumowana, balsam i dezodorant. Cały ten zestaw pachnie kobieco. Gdy tylko spryskam albo wysmaruje swoje ciało którymś z tych kosmetyków, wszyscy znajomi mówią, że świetny zapach. Jest to kompozycja kwiatowo-owocowa-piżmowa. Zachwycam się tym zapachem ciągle, nie tylko ja, większość moich koleżanek szaleje za tym zapachem. Woda perfumowana utrzymuje się przez cały dzień, i zapach ciągle za Tobą się niesie. Balsam za to bardzo dobrze nawilża, i wchłania się dobrze, podczas upałów nie sprawia wrażenia "topnienia" się. Kosmetyki z avon'u są godne polecenia, do tego ceny nie są wygórowane bardzo. Są niskie do swojej jakości.

Uciekam, życzę Wam przyjemnej i słonecznej niedzieli!
Gosia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz