poniedziałek, 5 maja 2014

avon - recenzja

Dzień dobry!

Napiszę Wam o kosmetykach do włosów, ja mam manie na tym punkcie więc pewnie często coś napiszę, a tym bardziej że przymierzam się do zakupu innego kosmetyku regenerującego. No, ale dziś napiszę o zestawia  advance techniques GŁADKOŚĆ JEDWABIU. W skład wchodzi, szampon 250 ml, odżywka 250 ml i kuracja 30 ml.
Zestaw na samym starcie zyskał u mnie plusy za zapach. Włosy pachną kwiatami i bardzo świeżo. Do tego, po kilku już zastosowaniach tego zestawu, moje włosy zaczęły być gładkie, zaczęłam zauważać że już się tak nie puszą, a mają straszną tendencje do puszenia się, a tym bardziej w takie dni jak teraz bywały, czyli deszczowe z wilgotnym powietrzem. No, a tu ani razu nie zauważyłam żeby moje włosy się puszyły. Do tego, wyglądają na zdrowsze, dzięki połyskowi który nadaje odżywka. Włosy nie są suche, ani matowe. Kuracja, nie sprawia że włosy są tłuste, ani ciężkie. Układają się, znacznie lepiej i są elastyczne.  Można też zauważyć, że włos się regeneruje. Moje włosy bardzo dobrze wpływają na działanie tych kosmetyków, więc na pewno powrócę jeszcze nie raz do tego zestawu, bo cena też jest korzystna. Polecam bardzo dla wszystkich miłośniczek dobrych kosmetyków do włosów, i osób które mają problem z puszącymi się włosami.


Miłego dnia.
Gosia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz